شنودسیمکارتی،شنود اپل،شنود نوری،استراق سمع،دستگاه شنود مکالمات،شنودتلفن،شنود جدی، ضبط صوت خبرنگاری،ضبط صدای خبرنگاری،ویس رکوردر،میکرفن مخفی،میکرفن شنود،میکرفن کوچک شنود، ویس رکوردر لندر دستگاه ضبط صدای خبرنگاری جدید - دوربین مینی دی وی،ضبط صدا،شنودسیمکارتی، دوربینmd80
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناسب ترین و مدرن ترین وسیله برای خبرنگاران پرکار - VOICE RECORDER

دستگاه ضبط صوت خبرنگاری

کار خبر نگاری از گذشته تا کنون همانند بسیاری دیگر از حرفه ها، دچار تحولات بسیاری شده
از تند نویسی گرفته تا حمل ضبط صوت های سنگین و میکرفن های بزرگ با یک باطری ماشین!
اما امروزه با پیشرفت صنعت دیجیتال و رایانه های کوچک و هوشمند جیبی دیگر یک خبرنگار نیازی ندارد تا بخش بزرگی از انرژی خود را صرف اینگونه مسائل کند و ما آخرین فناوری را در این زمینه بشما خبرنگاران عزیز معرفی میکنیم!

 


ضبط صوت خبرنگاری جدید

 

 VOICE RECORDER

 


آشنایی کلی با : ضبط صوت خبرنگاری
voice recorder-lander LD 71این دستگاه را بحق میتوان همراه خوب خبرنگار نامید که شامل امتیازاتی است که کار گزارشگری و مصاحبه را برای یک خبرنگار بطرزی شگفت آور ساده آسان و سازماندهی میکند.
مهمترین ویژگی آن :
? مصرف باطری ناچیز
? حافظه داخلی برای بیش از هزار ساعت مصاحبه!? کوچک و سبک وزن بودن? دارای ویژگی های مدیریتی پوشه بندی مصاحبه ها و گزارش ها? نمایشگر کاملا گویا و با زبان های مختلف با نور زیاد و مصرف باطری کم جهت آگاهی از وضعیت کاری سیستم? دارای ساعت و رادیو و تنظیم زمان قرار و زمان سنج و تایمر و هشدار ... ? امکان ضبط مکالمات تلفن

با توجه به امکانات فوق، یک خبرنگار بسادگی متوجه خواهد شد که تا چه حد این محصول جدید میتواند کار او را ساده آسان کرده و مدیریت او را در زمینه گزارشگری آسان نماید.

نکته مهم!
توجه داشته باشید که این محصول از آخرین دستاورد شرکت لندر میباشد که نسبت به 4 مدل قبلی آن بسیار پیشرفته تر هوشمند تر و سبک وزن و کم مصرف تر میباشد.

در صفحات بعدی بیشتر با این محصول آشناتر خواهید شد و شما خبرنگاران اعم از آماتور و یا حرفه ای؛ به ضرورت داشتن آن بعنوان یک همراه و کمک خوب بیشتر پی خواهید برد!
برای ادامه مطلب لطفا دکمه بزنید

 


برای اطلاعات بیشتر درباره ضبط صدای خبرنگاری اینجا کلیک کنید

خریدپستی دستگاه ضبط صدای خبرنگاری


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :18
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 12026
کل یاداشته ها : 12


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ