شنودسیمکارتی،شنود اپل،شنود نوری،استراق سمع،دستگاه شنود مکالمات،شنودتلفن،شنود جدی، ضبط صوت خبرنگاری،ضبط صدای خبرنگاری،ویس رکوردر،میکرفن مخفی،میکرفن شنود،میکرفن کوچک شنود، ویس رکوردر لندر خرداد 96 - دوربین مینی دی وی،ضبط صدا،شنودسیمکارتی، دوربینmd80
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چای لاغری دکتر سینا با فرمول جدید تولید پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی است. در این نوع چای 12 نوع گیاه اصلی بکار برده شده و از جمله نادر‌ترین و کامل‌ترین فرآورده‌های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش‌ دهنده توده چربی در جهان است. می‌توان با مصرف چای لاغری دکتر سینا در مدت یک ماه 3 تا 7 کیلو وزن کم کرد. سر شاخه‌های کاملیا که در چای دکتر سینا بکار گرفته شده، به عنوان هضم کننده غذا و کاهش دهنده اشتهای کاذب است؛ و به سادگی، سریع، آسان و مطمئن، وزن اضافی را پایین می‌آورد و فرد می‌تواند به وزن ایده‌آل ‌برسد و آن را تثبیت کند.

 

کلمات کلیدی چای لاغری دکتر سینا: چای لاغری | معجون لاغری | لاغری بدون بازگشت | لاغری بدون عوارض | تناسب اندام | لاغری سریع | دمنوش لاغری | لاغری بی بازگشت

 

چای لاغری دکتر سینا با فرمول کاملا گیاهی باعث لاغری سریع، آسان و مطمئنی می‌شود. استفاده این چای لاغری بدون عوارض جانبی و علائم حساسیتی است. لاغری به دست آمده با استفاده از این چای طبیعی، بدون ایجاد تیرگی و چین و چروک در پوست و عدم ایجاد شکاف در پوست و آویزان شدن پوست بدن صورت می‌گیرد. چای لاغری دکتر سینا برگرفته از طبیعت سبز ایران زمین است.
با استناد به آزمایشات گسترده بالینی در اروپا و آمریکا مصرف چای لاغری سینا ضمن کاهش 3 تا 7 کیلو‌گرم وزن در ماه، هیچ عارضه پوستی مثل چین و چروک صورت به همراه ندارد. (که امتیازی بسیار ویژه  در مقایسه با روش‌های دیگر لاغری است.)

از امتیازات بسیار شاخص چای لاغری دکتر سینا مقرون به صرفه بودن و ارزانی آن نسبت به سایر روش‌های لاغری از جمله گن‌های لاغری، کمربند‌های لاغری، رژیم‌های لاغری و جراحی‌های مضر و مخرب لاغری و حتی پیاده روی و ورزش است. هر بسته از این محصول برای استفاده یک ماهه طراحی و تولید شده است. هر بسته چای لاغری دکتر سینا حاوی 100 عدد چای کیسه‌ای است که فرد با دم کردن روزی سه عدد از آن همانند چای کیسه‌ای و نوشیدن آن نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی شاهد تأثیر چشمگیر آن در کاهش وزن خود خواهد شد.

در چای لاغری دکتر سینا 12 نوع گیاه اصلی به کار برده شده است که به عنوان لاغر کننده‌های اصلی 5 کار عمده را انجام می‌دهند.

  • واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24 ساعت حتی وقتی که فرد در خواب است چربی سوزی خواهد داشت.
  • جلوگیری از تجمع مواد قندی.
  • از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب که یکی از مهم‌ترین عوامل چاقی است.
  • به کار واداشتن روده‌های کم کار و رفع موثر یبوست .
  • آرامش بخشی، با بهره‌مندی از این خاصیت چای لاغری دکتر سینا فرد دیگر شاهد استرس‌های جانکاه دوره‌های آ کاهش وزن نخواهد بود.

چای لاغری دکتر سینا فقط با هولوگرام پژوهشکده گیاهان دارویی عرضه می‌شود. بنابر‌این خواهشمند است از خرید محصولات بدون هولوگرام جداً خودداری شود. چای دکتر سینای اصلی فقط به صورت بسته چای کیسه‌ای بوده و به صورت فله عرضه نمی‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه چای تقلبی این محصول به بازارآمده، هر چای دیگری به غیر از این محصول تقلبی است.

 

 

 

 

قیمت: 350/000ریال


برای اطلاعات بیشتر به سایت گیلار مراجعه نمایید.


  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :28
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 11996
کل یاداشته ها : 12


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ